Na naszych forach pomagają konsultanci - eksperci w dziedzinie dotacji

Najaktywniejsi eksperci

Brak wypowiedzi ekspertów na forum

Forum dowiedz się więcej, zadaj pytanie, podpowiedz innym

Skorzystaj z wyszukiwarki lub przeszukaj kategorie, by znaleźć odpowiedzi na Twoje pytania. Możesz także zadać swoje pytanie

ODPOWIEDZ
Forum » Dotacje »

rozpoczęcie działalności (19)

Michal
link do posta | zgłoś nadużycie

Dodane: 04.12.2011 14:15

Witam

Mam 18 lat i jestem uczniem liceum. Planuję założenie działalności. Nie posiadam wyksztalcenia w kierunku danej działalności jednakże planuje zatrudnianie specjalistów w tym kierunku na umowę zlecenia (osoba nie może prowadzic własnej działalności). Zamieszkuję teren wiejski (woj. warmińsko-mazurskie). Czy mogę liczyc na wsparcie ze środków unijnych i jeżeli tak to w jakiej wysokości?

odpowiedz | cytuj

CMW Consulting Sp. z o.o. Eskpert

Dodane: 06.12.2011 12:27

Dofinansowanie można uzyskać w ramach PO KL 6.2. Nabór dla województwa warmińsko mazurskuego zostanie ogłoszony 15 stycznia. Jednostą nadzorującą jest wojewódzki urząd pracy w Olsztynie. Można uzyskać na start up do 50 tyś złotych oraz dodatkową pomoc  w ramach funduszy pomostowych (na tworzenie strony internetowej, akcję marketingową czy wsparcie doradcze). Dodatkowo istnieje możliwość ubiegania się o znaczne wsparcie w przypadku zatrunienia osób bezprobotnych i/lub podlegających pod wsparcie w ramach PFRON (osoby niepełnosprawne).

W przypadku zainteresowania wsparciem w pisaniu wniosków o uzyskanie wniosku, prosze o kontakt z CMW Consulting Sp. z o.o.

odpowiedz | cytuj

marek

Dodane: 19.03.2012 13:27

jestem rolnikiem z województwa śląskiego okolice Żywca,chciałbym uzyskać środki finansowe z funduszu unijnego,na rozpoczęcie działalności agroturystycznej.

odpowiedz | cytuj

asia

Dodane: 19.03.2012 13:39